Výmena, vrátenie a reklamácie

Výmena, vrátenie a reklamácia

Tu sa pokúsime podrobne popísať, ako postupovať pri výmene tovaru, vrátení alebo reklamácii

 

Výmena alebo vrátenie tovaru PO dobu 14 dní:

Po prijatí objednávky tovar pozorne skontrolujte. V prípade, že chcete vymeniť niektoré produkty z Vašej objednávky na iné veľkosti, celkom odlišné produkty alebo vrátiť peniaze, postupujte takto:

Prihláste sa do užívateľského účtu na stránke Elitoo.sk.
Po kliknutí na ikonu "Užívateľský účet " vyberte možnosť "Reklamácie ".
Potom kliknite na ikonu "Vytvoriť novú reklamáciu".
V tomto kroku uvidíte úplnú históriu objednávok viazaných na Váš užívateľský účet.
Teraz vyberte číslo objednávky a produkt, ktorý chcete reklamovať, a kliknite na tlačidlo "Reklamácie".
Zobrazí sa online formulár pre vytvorenie reklamácie.
Vyberte si prosím druh reklamácie (reklamácia, výmena, vrátenie, pozáručná oprava).
V ďalšom kroku stručne popíšte, aký je dôvod reklamácie a aký je obsah balíčka, ktorý odošlete späť na našu adresu.
Vyplňte svoje osobné údaje.
Skopírujte riadiaci kód z obrázku.
Kliknite na tlačidlo "Vytvoriť reklamáciu".
Pre prípad, že reklamujete viac druhov tovaru z objednávky, vytvorte samostatnú pohľadávku pre každý produkt.
Vynikajúce! Vaša požiadavka bola našim systémom zaznamenaná.

Odoslať balíček na adresu PRE VRÁTENIE:

Zásielkovňa.sk
Groves
Kopčianska 3338/82A
Bratislava 851 01

Je nám ľúto, ale zásielky odoslané na dobierku nemôžeme prijať. Neodďaľujte vrátenie tovaru, po uplynutí zákonnej lehoty 14 dní od prevzatia objednávky už nemôže byť tovar prijatý. O prijatí Vašej zásielky Vás budeme informovať elektronickou poštou. Žiadosti obvykle spracovávame do 14 dní od prijatia tovaru.

 

Neviete si rady?

 

Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a môžeme Vám pomôcť.

 

 

02/222 007 07

    info@elitoo.sk

 

Pokračovať v nákupe